lauantai 14. joulukuuta 2013

L'arte del mestiere

Töissä olen jälleen päässyt huovuttamaan, joten niistä kuvia seuraavaksi.
Työpäivät Elenan showroomilla eivät ole jääneet vain siihen, vaan hommia on jatkettu kotona Grottaferratassa. Riitta totetuttaa Elenalle mattoprojektia, johon olen saanut myös osallistua. Olen auttanut loimen luomisessa ja sen puihin laittamisessa. Samalla olen saanut hyvää kertausta.
Riitta kutoi myös omaa mallia, jossa hän käytti videonauhaa ja sain myös itse kokeilla sitä! Mustan langan ja kiiltävän videonauhan yhdistelmä on hieno ja erilainen.

Lähdin koulusta työharjoitteluun kesken jakson ja yhtenä aiheena oli neuleopinnot. Sovimme opettajan kanssa, että opettelen neulomaan täällä ollessani villasukat. Riitta opettaa minua neulomaan ja toistaiseksi olen ollut vähän hidas niiden kanssa. Laitan kuvia myöhemmin ja toivon, että saisin ne valmiiksi.

Eilen kävimme Via Urbanan läheisellä kadulla tapahtumassa, jonne oli koottu eri taiteilijoiden töitä.
Veimme edeltävänä päivänä paikalle myös Elenan tekemät verhot.

Näytteileasettajina muun muassa:

Maurizio Bonamici
Ponzi
La__Lineaartecontemporanea
Sebastiano Allegrini
Studio Cassio
Elena Kihlman
Mathias Menanteau
Diego Ruffolo
Tina Sondergaard
Francesco Mancini


































Kudontaa viedonauhalla




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti